Ντιμπέιτ με θέμα την επιστροφή των μαρμάρων του Παρθενώνα, με τη συμμετοχή ξένων έγκριτων επιστημόνων και διεθνών προσωπικοτήτων θα διοργανωθεί εντός του Ιουνίου, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Μουσείου της Ακρόπολης, Δημήτρη Παντερμαλή.
Ο πρόεδρος του Μουσείου παρουσίασε και τα αποτελέσματα μιας έρευνας που διεξήχθη πρόσφατα και η οποία δείχνει ότι το Μουσείο...
έχει αποκτήσει τη δική του «μαγιά» φανατικών επισκεπτών, καθώς ένα ποσοστό 23% το επισκέφθηκε μέχρι στιγμής τρεις ή και περισσότερες φορές.
Μάλιστα η φήμη του έχει μεταδοθεί, πρωτίστως από στόμα σε στόμα και δευτερευόντως από τα ΜΜΕ, αποδεικνύοντας ότι η καλύτερη διαφήμιση είναι η θετική γνώμη όσων το επισκέπτονται.
Η έρευνα έδειξε επίσης ότι για το 80% των επισκεπτών, η αξιολόγηση του Μουσείου είναι από θετική έως πολύ θετική. Για το 18% ουδέτερη και μόλις το 2% κάνει αρνητική αξιολόγηση.
Σε ότι αφορά στους λόγους για τους οποίους επισκέπτονται το Μουσείο, η συντριπτική πλειοψηφία τους απάντησε ότι αυτές οφείλονται στις νέες εκθέσεις και αμέσως μετά, στις αρχαιολογικές ανασκαφές στα θεμέλια του Μουσείου, οι οποίες προκαλούν το ενδιαφέρον και τον θαυμασμό.
Κάποιες αρνητικές κρίσης εξέφρασαν οι επισκέπτες 9% μόνο για την απαγόρευση των φωτογραφιών. Οπως εξήγησε ο κ. Παντερμαλής σύντομα θα διερευνήσει τη δυνατότητα φωτογράφησης στις αίθουσές του, στο βαθμό που αυτή δε θέτει σε κίνδυνο τα εκθέματα ή δεν δημιουργεί προβλήματα συνωστισμού.
Ο πρόεδρος του Μουσείου ανήγγειλε, επίσης ότι ξεκίνησε η παραγωγή πιστών αντιγράφων από τις συλλογές του. Μάλιστα, τα πρώτα τρία έργα από ρητίνη, που παρήγαγαν τα εργαστήρια του Μουσείου, είναι η κεφαλή του ξανθού εφήβου, που εκπροσωπεί τα ιδεώδη της Αθήνας κατά την περίοδο των Περσικών Πολέμων, η κεφαλή του χρυσελεφάντινου αγάλματος της Αθηνάς Παρθένου σε μικρό μέγεθος και το ανάγλυφο με την παράσταση του Δήμου της Αθήνας του τέλους του 5ου αι. π.Χ.
Τέλος το Μουσείο καθιέρωσε την κοπή αναμνηστικού κέρματος με παραστάσεις μικρών αλλά αγαπητών εκθεμάτων του, σε συνεργασία με το Εθνικό Νομισματοκοπείο, με αφορμή τον εορτασμό της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων.
Το πρώτο αναμνηστικό μετάλλιο έχει στην κύρια όψη του την παράσταση της κεφαλής της Αθηνάς από τα νομίσματα που βρέθηκαν στον λάκκο με τα αγάλματα των αρχαϊκών κορών, βορειοδυτικά του Ερέχθειου.
iefimerida.gr
Ο πρόεδρος του Μουσείου παρουσίασε και τα αποτελέσματα μιας έρευνας που διεξήχθη πρόσφατα και η οποία δείχνει ότι το Μουσείο...
έχει αποκτήσει τη δική του «μαγιά» φανατικών επισκεπτών, καθώς ένα ποσοστό 23% το επισκέφθηκε μέχρι στιγμής τρεις ή και περισσότερες φορές.
Μάλιστα η φήμη του έχει μεταδοθεί, πρωτίστως από στόμα σε στόμα και δευτερευόντως από τα ΜΜΕ, αποδεικνύοντας ότι η καλύτερη διαφήμιση είναι η θετική γνώμη όσων το επισκέπτονται.
Η έρευνα έδειξε επίσης ότι για το 80% των επισκεπτών, η αξιολόγηση του Μουσείου είναι από θετική έως πολύ θετική. Για το 18% ουδέτερη και μόλις το 2% κάνει αρνητική αξιολόγηση.
Σε ότι αφορά στους λόγους για τους οποίους επισκέπτονται το Μουσείο, η συντριπτική πλειοψηφία τους απάντησε ότι αυτές οφείλονται στις νέες εκθέσεις και αμέσως μετά, στις αρχαιολογικές ανασκαφές στα θεμέλια του Μουσείου, οι οποίες προκαλούν το ενδιαφέρον και τον θαυμασμό.
Κάποιες αρνητικές κρίσης εξέφρασαν οι επισκέπτες 9% μόνο για την απαγόρευση των φωτογραφιών. Οπως εξήγησε ο κ. Παντερμαλής σύντομα θα διερευνήσει τη δυνατότητα φωτογράφησης στις αίθουσές του, στο βαθμό που αυτή δε θέτει σε κίνδυνο τα εκθέματα ή δεν δημιουργεί προβλήματα συνωστισμού.
Ο πρόεδρος του Μουσείου ανήγγειλε, επίσης ότι ξεκίνησε η παραγωγή πιστών αντιγράφων από τις συλλογές του. Μάλιστα, τα πρώτα τρία έργα από ρητίνη, που παρήγαγαν τα εργαστήρια του Μουσείου, είναι η κεφαλή του ξανθού εφήβου, που εκπροσωπεί τα ιδεώδη της Αθήνας κατά την περίοδο των Περσικών Πολέμων, η κεφαλή του χρυσελεφάντινου αγάλματος της Αθηνάς Παρθένου σε μικρό μέγεθος και το ανάγλυφο με την παράσταση του Δήμου της Αθήνας του τέλους του 5ου αι. π.Χ.
Τέλος το Μουσείο καθιέρωσε την κοπή αναμνηστικού κέρματος με παραστάσεις μικρών αλλά αγαπητών εκθεμάτων του, σε συνεργασία με το Εθνικό Νομισματοκοπείο, με αφορμή τον εορτασμό της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων.
Το πρώτο αναμνηστικό μετάλλιο έχει στην κύρια όψη του την παράσταση της κεφαλής της Αθηνάς από τα νομίσματα που βρέθηκαν στον λάκκο με τα αγάλματα των αρχαϊκών κορών, βορειοδυτικά του Ερέχθειου.
iefimerida.gr